n Boost is dat je op het moment dat je het aan zet, weet

Aqui você vai conseguir várias dicas para aproveitar o melhor do seu Ingress
yaya2017
Mensagens: 100
Registrado em: Qua Nov 22, 2017 5:13 am
Localização: SHANGHAI
Facção: yaya2017

n Boost is dat je op het moment dat je het aan zet, weet

Mensagempor yaya2017 » Dom Fev 11, 2018 1:46 am

Als je in 2012 vroeg wie het populairste sneaker-merk ter wereld was en ze Nike niet onmiddellijk zeiden, had je gedacht dat ze gek of liegend waren. De sterkste wereldwijde concurrentie van Nike, Adidas, was niet zozeer een verre tweede als een bijna onbestaande tweede. In de Verenigde Staten, Adidas Superstar Femme Blanche de thuisbasis van Nike, was de Swoosh nog dominanter. Het marktaandeel van atletisch schoeisel lag rond Nike Air Max 1 Womens de 60 procent en het had zojuist de meest baanbrekende sneaker-technologie van het millennium ge?ntroduceerd in Flyknit, de peetvader van gebreide schoenen voor de hogere sporten. Op zowel massamarkt- als limited edition-niveau, van Air Maxes tot Air Yeezys, zag Nike er niet te stoppen uit. Maar iets meer dan vijf jaar later is Adidas niet alleen competitiever dan een half decennium geleden vanuit financieel oogpunt. meldde omzetstijgingen en marktaandeel, maar het is ook een serieuze basis voor innovatie en stijl. Wat veroorzaakte de ommekeer? Een paar dingen. In 2014 heeft Adidas de legendarische tennisschoenen van Stan Smith heruitgegeven na een enorme marketingcampagne, waardoor ze de coolste schoenen van zowel modeontwerpers Nike Air Odyssey Womens als brunchgangers zijn geworden. Ze ondertekenden ook Kanye West, wiens Yeezy-lijn van sneakers Adidas Adidas Superstar Femme Noir naar de top van de hype-conversatie duwde. Maar Adidas is ook veel van zijn recente succes te danken aan een witte schuimzool genaamd Boost, die een nieuwe standaard zet in comfort en cool in de sneaker-markt. (Zo erg zelfs dat we zijn gaan verwijzen naar de geschiedenis van Adidas in termen van B.B. [Before Boost] en A.B. [After Boost]).

Vijf jaar na de lancering van de eerste Adidas Energy Boost-schappen is het de moeite waard om uit te zoeken hoe Boost Adidas naar de top van de sneaker heeft gebracht. Hier is het eerste wat je moet weten over de beste loopschoentechnologie van Adidas: het is niet gemaakt door Adidas. Wat we Boost noemen, is eigenlijk gemaakt door een Duits chemisch bedrijf genaamd Badische Anilin & Soda-Fabrik Nike Air Max 90 Mujer Azul (kortweg BASF) en de Three Stripes betaalt BASF net voor de exclusieve rechten op deze technologie. Nike Air Max Zero Donne BASF ontwikkelde eerst wat Boost in 2007 werd. Destijds was het niets meer dan piepkleine witte deeltjes die het bedrijf 'energiecapsules' noemde (die er in feite uitzien als squishy Tic-Tacs). Later realiseerden de wetenschappers van BASF zich dat de deeltjes nuttig waren wanneer ze samen met stoom in één solide stuk werden gelast. De eerste keer dat Adidas Boost zag, was het via een kleine bal van tennisformaat die werd gebruikt als een demo om te laten zien hoe springkasteel het materiaal is. "We konden niet geloven hoe hoger de bal terugkaatste vergeleken met EVA-schuimen die op dat moment het standaardmateriaal waren. We konden niet stoppen met het bekijken van deze video en dachten wat we met dat materiaal konden doen: Nike Air Pegasus 89 Womens we konden de running-industrie revolutionair veranderen met dat materiaal, "zegt Matthias Am, de Category Nike Air Presto Femme Director van Global Running bij Adidas. In 2012 testte het bedrijf prototypeschoenen met Boost. Maar wat maakt Boost echt innovatief? Het draait allemaal om wat hardloopschoenontwerpers - en marketeers - 'energieretour' noemen, waar Am het over had met de Boost-springkogel. Als het gaat om het dragen van de schoenen, is dit een van de eerste dingen die je opvalt: ze voelen niet aan als een heel mooi traagschuimmatras. "Het voordeel van Boost is dat je op het moment dat je het aan zet, weet dat het een heel andere ervaring is dan al het andere dat er is.

?Het comfort is iets dat je krijgt ", zegt Andy Barr, Adidas-directeur van Global Creation voor de Amerikaanse running footwear-divisie van het merk. De eerste Ultra Boost zag Nike Air Max 95 Femme er ook anders uit dan al het andere op de markt. "Het is gemakkelijk om te vergeten dat in 2013 de meeste Nike Air Max 95 Womens hardloopschoenen er niet uitzagen als [de Ultra Boost]. Ze waren [gemaakt van] een heleboel stukken en felle kleuren en volumineus ", zegt Barr. In 2013 hadden Adidas hardloopschoenen geen prestatierevisie nodig. In 2012, het jaar voordat Boost zijn schappen bereikte, zette de Keniaanse Patrick Makau het wereldmarathonrecord neer terwijl hij de Adidas Adios 2 droeg, die weliswaar licht van gewicht is, maar geen squishy zooleenheden verpakt. Maar hoewel het merk succes had bij 's werelds meest elite hardlopers, konden alledaagse hardlopers - vooral in de Verenigde Staten - het eenvoudigweg niet schelen. In 2013 had Adidas slechts Adidas Superstar Slip On Donne twee procent van het Amerikaanse marktaandeel in de categorie hardloopschoenen, een aantal dat tot Nike Air Force 1 Womens 2015 stagneerde. Tegenwoordig is dat aantal meer dan negen procent, volgens Barr. Volgens StockX, dat optreedt als tussenpersoon tussen kopers en verkopers van slanke sneakers, Adidas sneakers met Boost maken 97 procent uit van alle Adidas-schoenen die op de site worden verkocht. Adidas is eigenaar van slechts ongeveer 12 procent van de atletische schoenenmarkt in de VS, maar heeft momenteel 51 procent van de wederverkoopmarkt op StockX.

Voltar para “Dicas para iniciantes e experientes”

Quem está online

Usuários neste fórum: Google [Bot] e 2 visitantes

cron